متخصص عمل زیبایی بینی

عمل بینی تهران

متخصص عمل زیبایی بینی

عمل بینی تهران

آیا همیشه جراحی بینی سبب زیبایی می شود؟

آیا همیشه جراحی بینی سبب زیبایی می شود؟

اینکه بدون در نظر گرفت فرم و ترکیب صورت اقدام به عمل زیبایی بینی کنیم، نه تنها مشکلی را رفع نکرده ایم بلکه ممکن است ظاهرمان را ناهماهنگ کنیم!

بعضی عوارض عمل زیبایی بینی به علت عدم دانش و شناخت در مورد زیبایی قسمت‌های دیگر صورت مانند گونه،‌ چانه، لب، فک بالا و پایین، فاصله بین چشم‌ها، پهنای صورت، ارتفاع صورت و… است.

به طور مثال: فردی که برای عمل زیبایی بینی مراجعه می‌کند و چانه وی عقب‌تر از حد طبیعی است، احساس می‌کند بینی بزرگی دارد در صورتی که مشکل اصلی چانه وی است نه بینی و در صورتی که تحت عمل زیبایی بینی قرار گیرد، مطمئنا دچار مشکلات تنفسی و زیبایی پس از عمل خواهد شد. تشخیص این موارد وظیفه جراح فوق‌تخصص پلاستیک و زیبایی است که در مورد زیبایی اجزای دیگر صورت نیز اشراف کامل دارد.

 طبیعی بودن پس از عمل؛ مهم‌ترین اصل عمل زیبایی بینی است. تکنیک‌های متفاوتی جهت انجام عمل زیبایی بینی وجود دارد که در افراد مختلف با بدشکلی‌های متفاوت بینی، تکنیک خاص آن بیمار استفاده می‌شود.  یک ظاهر عمل شده پس از عمل زیبایی بینی حتی در صورتی که زیبا شده باشد، برای اکثر افراد نامطلوب است. حفظ آناتومی طبیعی بینی حین عمل باعث طبیعی به نظر رسیدن آن پس از عمل زیبایی بینی می‌شود.

عملکرد تنفسی نباید قربانی زیبایی شود. یک بینی زیبا پس از عمل زیبایی بینی در صورتی که همراه با مشکل تنفسی باشد، برای بیمار ارزشی ندارد و همواره باعث رنج بیمار می‌شود. زیبایی بینی باید همراه با حفظ عملکرد تنفسی باشد که این امر نیز صرفا در صورت حفظ آناتومی طبیعی بینی حین عمل زیبایی بینی مقدور است.

مطالب مرتبط:

راینوپلاستی

رینوپلاستی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی کج

عمل بینی گوشتی

انحراف تیغه بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.