متخصص عمل زیبایی بینی

عمل بینی تهران

متخصص عمل زیبایی بینی

عمل بینی تهران

عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

همه ی افراد به خصوص خانم ها به زیبایی اهمیت بسیاری می دهند و صورت زیبا از همه چیز برای آنها مهمتر است.جراحی بینی یکی از عمل هایی است که روز به روز در حال افزایش است و خیلی ها به دنبال انجام عمل زیبایی بینی هستند که به دنبال آن نیز در انتخاب جراح بینی تلاش دارند.اما بنابر نظراتی که ابراز شده جراحی بینی گوشتی به ظاهر کمی ریسک است و اغلب فکر می کنند این عمل با موفقیت روبرو نخواهد شد.در این مقاله توضیحاتی کامل در رابطه با عمل بینی گوشتی برای شما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

چیزی که ممکن است ظاهر یک فرد را نا زیبا کند بینی با نوک پهن و گوشتی است که تاثیر بسیار بدی در صورت فرد دارد.با عمل جراحی بینی این نازیبایی به راحتی برطرف خواهد شد.اما پزشک باید در نظر داشته باشد که نوک بینی به دقت تراش داده شود و در صورت لزوم استخوان های بینی نیز کمی جابجا شوند.یکی دیگر از انواع عمل زیبایی بینی های گوشتی, رینوپلاستی کوچک کننده است که به معنی کوچک کردن بینی گوشتی است.

 

 

چگونه بینی گوشتی را کوچک کنیم؟

در این عمل بینی با برداشتن غضروف یا جابجایی آن و گاهی با تراشیدن به راحتی می توان آن را کوچک کرد.در این عمل در سوراخ های بینی برش هایی کوچک ایجاد میکنند تا بتوانند به استخوانی تحتانی دسترسی داشته باشند و در این عمل بینی به پوست بینی دست زده نمی شود و پوست منقبض شده و به شکل جدید تبدیل خواهد شد.گاهی نیز لازم است سوراخخ  های بینی هم تنگ شوند.

مزایای عمل بینی گوشتی

دقت کنید که یک دکتر متخصص زیبایی باید این عمل را انجام دهد تا به نتایج مطلوب برسید.برخی از مزایای انجام عمل جراحی بینی توسط پزشک زیبایی بدین صورت است:

  • بینی زیباتر می شود
  • تقارن صورت بهتر خواهد شد
  • کیفیت زندگی بهبود می یابد

اگر از بینی خود ناراضی هستید و فکر میکنید که با انجام یک عمل زیبایی بینی چهره ی شما بهتر خواهد شد لازم است در ابتدا یک جلسه ی مشاوره با پزشک متخصص زیبایی را تنظیم کرده و با ایشان در این رابطه  مشاوره ای داشته باشید.بعد از انجام مشاوره می توانید به زودی صاحب چهره ای زیباتر شوید.

عمل بینی گوشتی

همانطور که گفته شد بینی هایی با ضخامت زیاد و غضروف های کم را اصطلاحا گوشتی میگویند،در این نوع بینی عضله های ضعیف و کمی وجود دارد و بینی دارای گوشت زیادی است.
البته ضخامت پوست بینی در افراد مختلف متفاوت خواهد بود و معمولا افرادی که دارای چربی زیادی در صورت هستند صاحب این نوع بینی خواهند بود.افراد دارای بینی های گوشتی دارایی بینی های پهنی هستند که  عضروف های نوک بینی آنها از زیر پوست قابل مشاهده نیست، در موارد حاد تر غضروف های بینی قابل لمس هم نخواهند بود.

خصوصیات بینی گوشتی

ممکن است بینی علاوه بر داشتن مقداری چربی و پوست ضخیم دارای یک قوز استخوانی نیز باشد،درواقع به همراه داشتن ویژگی های بینی گوشتی از خصوصیات بینی استخوانی نیز برخوردار باشد. متخصص عمل زیبایی بینی برای ارزیابی  ضخامت پوست ،با لمس پره های بینی و یا عکس برداری از سوراخ های بینی متوجه نوع بینی و تغییرات لازم بر روی آن خواهد شد.. بد نیست بدانید که تنها قسمت بینی که از دو لایه ضخامت پوست تشکیل شده است لبه پره بینی می باشد.
عمل بینی گوشتی با معاینه دقیق و لمس یا مشاهده این قسمت می تواند میزان ضخامت پوست را تشخیص و بهترین تصمیم گیری را در رابطه با جراحی بنی گوشتی بگیرد.

عمل بینی گوشتی

بسیاری از افرادی که دارای بینی های گوشتی و یا نسبتاٌ گوشتی هستند از انجام عمل جراحی بینی مایوس میشوند، زیرا طبق گفته ی اطرافیان و آشنایان بینی های گوشتی بعد از عمل بینی دچار افتادگی می شوند. به افرادی که سوال میکنند آیا بینی گوشتی بعد از جراحی دچار افتادگی میشود ؟
باید پاسخ داد که خیر ، در صورتیکه بینی گوشتی به صورت کاملا تخصصی و متبحرانه انجام شود هرگز دچار افتادگی نخواهد شد.
در صورتیکه بینی گوشتی صحیح عمل بینی شود یعنی پایه غضروفی خوبی گذاشته شود بینی دچار تغییرات نام برده نشده و فرد آسودگی خاطر بیشتری خواهد داشت.
تنها تفاوتی که در بینی های گوشتی نسبت به بینی های استخوانی وجود دارد ، زمان جا افتادگی بینی است که معمولا بینی های گوشتی زمان بیشتری برای نشان دادن نتیجه ی عمل بینی نسبت به بینی های استخوانی دارند.
نکته ی دیگری که باید به آن اشاره شود، این است که عموما بینی هایی که دارای غضروف کمتری هستند دچار تغییرات کمتری نیز می شوند. اگر صاحب بینی های گوشتی هستید باید توجهه داشته باشید که عمل بینی گوشتی می تواند بافت بینی را تغییر و ظاهر آن را متناسب نماید.
توجه داشته باشید که انتخاب متخصص عمل زیبایی بینی میتواند تاثیر فراوانی بر روی نتیجه ی عمل شما داشته باشد بنابراین دقت کافی را برای انتخاب جراح بینی داشته باشید.

نتیجه عمل بینی گوشتی

بینی های گوشتی ظاهر مشخصی دارند ؛ اغلب این بینی ها پهن هستند و دارای غضروف های ضعیفی هستند که به راحتی خم می شوند و در واقع میزان چربی و گوشت این بینی ها بسیار زیاد است ، نتیجه ی عمل بینی گوشتی هم می تواند بسیار زیبا و متناسب باشد ، اما به شرطی که جراح دقت و ظرافت کافی را حین جراحی به کار بگیرد.

همانطور که می دانید ، عمل بینی گوشتی یکی از حساس ترین جراحی در زمینه ی زیبایی بینی است که بسیاری از افراد را نگران می سازد. بعد از جراحی باید سوراخ های بینی متقارن شوند و تیغه ی میانی آن ظریف و زیبا جراحی شود.

تقویت غضروف در بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی پیش از هر اقدام نیاز دارد تا به خوبی غضروف های بیمار را بررسی نماید و با پیوند گرافت های صحیح باعث تقویت غضروف ها بشود . زمانی که شما بینی گوشتی دارید ، این نوع بینی غضروف های  ضعیفی دارد بنابراین نمی تواند پوست ضخیم و گوشت اطراف بینی را به خوبی نگهدارد ، به همین علت است که بینی های گوشتی اغلب بزرگ بوده و پره های پهنی دارند .

عمل بینی گوشتی باعث می شود تا غضروف ها محکم و سفت شوند و بتوانند به خوبی تیغه های بینی را نشان دهند ، تیغه های بینی بعد از جراحی صاف و متوازن می شوند و این اقدام توسط متخصص عمل زیبایی بینی ماهر انجام خواهد شد ، برای اینکه تغییرات اعمال شده برروی بینی به خوبی نمایان شوند نیاز است تا پوست بینی و نیز استخوان بندی آن نیز تغییرات لازمم  را داشته باشند.

زمانی غضروف ها تقویت می شوند ، استحکام کافی برای نگهداری بینی را بدست می اورند ، برای این کار از غضروف بینی خود فرد کمک گرفته می شود ، بعد از عمل بینی گوشتی مشاهده می کنید که استخوان و تیغه ی میانی بینی به خوبی صاف و نازک شده است و تغییرات ایجاد شده در اطراف بینی مشهود خواهد بود .

تقویت غضروف ها در بینی های گوشتی باعث می شود که بینی بعد از عمل بینی دچار افتادگی نشوند و تغییر فرم در آن ها دیده نشود .

به طور کلی در بیمارانی با اسکلت های ضعیف در ناحیه بینی برای تقویت،نخستین انتخاب غضروف خود بیمار است ، در صورتی که بیمار غضروف لازم برای جراحی را در اختیار نداشته باشد از ایمپلنت های مصنوعی استفاده می شود.


مراقبت های بعد از جراحی بینی

جراحی بینی یک عمل زیبایی است که نیازمند مراقبت های ویژه ای بعد از جراحی دارد ، البته نگران نباشید شما از پس این مراقبت ها به خوبی بر می آیید و با کمی دقت می توانید دوره ی نقاهت را بدون هیچ مشکلی سپری کنید .

به یاد داشته باشید که تماس وارتباط مستقیم با متخصص گوش و حل و بینی را قطع نکنید و سوالات ذهنی خود را از وی بپرسید .

به مشاوره هایی که متخصص گوش و حل و بینی در مصرف دارو ها و مواد غذایی که باید مصرف کنید دقت داشته باشید و سعی کنید که تمامی موارد را طبق دستورات پزشک اجرا نمایید.

  • تا مدت سه هفته بعد از عمل بینی از فین کردن بپرهیزید و اگر نیاز بود بینی را با دستمال کاغذی به آرامی تمیز کنید .
  • ممکن است بینی شما مقداری پانسمان داشته باشد در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • به اسپلینت یا گچ بینی دست نزنید
  • غذاهای سفت و جویدنی نخورید این کار باعث می شود تا استخوان بینی شما تحرک داشته باشد و احساس درد در بخیه ها داشته باشید .
  • اجسام سنگین را بلند نکنید و استراحت نسبی داشته باشید .
  • فعالیت ورزشی را تعطیل کنید و از تحرک سر جدا پرهیز نمایید .
  • برای مسواک زدن از مسواک های نرم استفاده کنید و این کار را بسیار آرام انجام دهید ، مراقب باشید که لب پایین شما حرکت زیادی نداشته باشد .
  • سعی کنید استراحت کنید و از رفتن به خیابان و فعالیت های اجتماعی زیاد پرهیز کنید
  • در هنگام شستشوی صورت دقت کنید که پانسمان بینی شما خیس نشود
  • قبل از جراحی بینی حتما استحمام کنید که مجبور به استحمام بعد از یک یا دو روز نباشید .
  • تا یک ماه شنا نکنید
  • به یاد داشته باشید که تورم و کبودی ها طبیعی هستند و حدود یک یا دو هفته زمان می برد تا به صورت کامل بر طرف شوند .

مهم ترین اقدامات بعد از عمل بینی گوشتی

به مدت یک هفته از تکان دادن بیش از حد سر و صورت خود، خود داری نمایید.
به هنگام خواب از دو بالشت در زیر سر استفاده کنید.
تا سه هفته بعد از عمل بینی از فین کردن بپرهیزید.
بعد از دو الی سه هفته از پایین گرفتن بیش از حد سر اجتناب کنید.
 از خورن غذاهای جویدنی بپرهیزید.

 

مطالب مرتبط:

راینوپلاستی

رینوپلاستی

عمل بینی استخوانی

عمل بینی کج

عمل بینی گوشتی

انحراف تیغه بینی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.